H Becky είναι CEO και ιδρύτρια της Given, ενός agency που ασχολείται αποκλειστικά με purpose-driven brands από όλο τον κόσμο. Παλιότερα η Becky ήταν μέλος της ομάδας βιωσιμότητας του The Body Shop, ενός από τα πρώτα brands που υιοθέτησαν και υπηρέτησαν έναν σκοπό. Παίρνοντας έμπνευση από αυτή τη φιλοσοφία, η Becky αποφάσισε να ιδρύσει την Given, το 2010, με στόχο να βοηθήσει τα brands να γίνουν φορείς και αναμεταδότες του καλού.
Αυτή τη στιγμή η ομάδα της Given περιλαμβάνει 35 άτομα. Εξειδικευμένοι strategists, σύμβουλοι επιχειρήσεων και ταλαντούχοι δημιουργικοί εργάζονται για λογαριασμό ορισμένων από τους μεγαλύτερους πελάτες στον κόσμο: IKEA, Diageo, Liberty Global, Zalando, και John Lewis Partnership.
Η Becky μιλά συχνά σε συνέδρια όπως το πρόσφατο Purpose Summit που διοργάνωσε το περιοδικό Campaign. Παράλληλα γράφει το πρώτο της βιβλίο γύρω από το Brand Purpose και σχεδιάζει την επέκταση της Given στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, εντός του 2021.
Τα τελευταία δέκα χρόνια, η Given έχει βοηθήσει επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο να υπηρετήσουν τον σκοπό τους και να γίνουν καλύτερες. Τώρα πια, είναι τεκμηριωμένη η άποψη ότι η ύπαρξη ενός σκοπού αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μία επιχείρηση. Τα purpose-driven brands προσελκύουν τα πιο ταλαντούχα στελέχη, είναι πιο καινοτόμα, πιο ξεχωριστά, έχουν πιο πιστό κοινό και παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις στις χρηματαγορές. Όμως, για να καταφέρει ένα Brand να φτάσει σε αυτό το επίπεδο, δεν αρκεί ένα βραχυπρόθεσμο πλάνο marketing, αλλά απαιτείται μία μακροπρόθεσμη στρατηγική μετασχηματισμού. Η Becky θα μοιραστεί με το κοινό ιστορίες από το «μηχανοστάσιο» του Brand Purpose και παραδείγματα εταιρειών που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, καλλιεργώντας και υπηρετώντας έναν σκοπό.