O Eugene είναι ένας πολυσχιδής επαγγελματίας, καθώς, εκτός από την ιδιότητα του brand strategist, εργάζεται και ως φωτογράφος μόδας και ασχολείται και με την συμπεριφορική και γνωσιακή ψυχολογία. Η θητεία του στον χώρο της έρευνας και του Marketing ξεπερνά πλέον τα 15 χρόνια και σε αυτό το διάστημα έχει συνομιλήσει με χιλιάδες ανθρώπους, έχει εξαγάγει πολύτιμα Insights και τα έχει μετασχηματίσει σε στρατηγικές για brands και προϊόντα που έχουν κερδίσει το μυαλό και την καρδιά του κοινού.
Ο Eugene έχει συνεργαστεί με δεκάδες πασίγνωστα brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW και Emirates. Παράλληλα συνεργάζεται με VCs από τα σημαντικότερα επιχειρηματικά hubs του κόσμου.
Ο Eugene πιστεύει πολύ στον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα brands στην επίλυση αληθινών προβλημάτων, με ξεκάθαρο και αυθεντικό τρόπο. Μέσω της πλατφόρμας του, της Saga Square, συνεργάζεται με ΜΚΟ, start-ups και θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Στον ελεύθερό του χρόνο, ο Eugene παρέχει εθελοντικά τις υπηρεσίες του, ως φωτογράφος και σύμβουλος marketing, σε φιλανθρωπικές οργανώσεις.
Το dating δεν είναι εύκολη υπόθεση για τους ανθρώπους, ιδίως στις μέρες μας. Για τα δε brands τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα. Γιατί τα brands μάλλον δεν είναι ιδανικοί σύντροφοι. Είναι εγωκεντρικά, μιλούν πολύ και έχουν συνεχώς απαιτήσεις. Ακόμη και εκείνα που έχουν βρει τον σκοπό τους, συνηθίζουν να μιλούν για την «πίστη» τους και όχι για τον «πλησίον», δηλαδή για τον καταναλωτή.
Τι πρέπει να κάνουν λοιπόν τα brands για να βελτιώσουν αυτήν την εικόνα; Μπορεί να χρειάζονται μικρές αλλαγές, μπορεί να χρειάζονται ένα ριζικό makeover. Μπορεί να χρειάζεται να χτίσουν ένα νέο brand purpose!
Στην παρουσίασή του ο Eugene θα δώσει στο κοινό παραδείγματα speed-dating ανάμεσα σε brands και στο κοινό και θα καθοδηγήσει τους θεατές στη διαμόρφωση ενός purpose που θα αυξήσει τις πιθανότητες σύναψης σχέσης με τον καταναλωτή.