O Thomas είναι ένας από τους πρωτοπόρους του brand purpose και ο εμπνευστής του όρου Goodvertising που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την αλλαγή που συντελείται στη διαφήμιση και την επικοινωνία, προς την κατεύθυνση της κοινωφελούς προσφοράς.
Έχοντας πλέον μακρόχρονη εμπειρία στη διαφήμιση, είναι μία δυνατή και αξιόπιστη φωνή, σε ό,τι έχει να κάνει με το CSR και το Brand Purpose, ενώ το βιβλίο του με τίτλο “Goodvertising” είναι μέχρι σήμερα ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που επιθυμούν να κάνουν τη διαφορά προσφέροντας κοινωνικό έργο μέσα από την επιχείρησή του.
Ο Thomas είναι περιζήτητος ομιλητής σε θεσμούς όπως το SXSW, και το TEDx, αρθρογραφεί σε Μέσα όπως το Adweek, το The Drum, ο Guardian κ.α. έχει διατελέσει μέλος κριτικής επιτροπής στα βραβεία Cannes Lions, Eurobest, D&AD και Epica και έχει ιδρύσει τα Goodvertising Awards που επιβραβεύουν brands με κοινωνική ευαισθησία. Επίσης, εκπαιδεύει επαγγελματίες, μέσα από μία σειρά εξειδικευμένων webinars και πρόσφατα εξέδωσε το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο “The Hero Trap”.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα υιοθετούν πολιτικές κοινωνικής και περιβαλλοντικής δράσης και συσπειρώνονται γύρω από διάφορους σκοπούς, από τη διάσωση των ωκεανών μέχρι το diversity και την προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Οι καταναλωτές ωστόσο, είναι όλο και πιο δύσπιστοι, αντιμετωπίζοντας αυτές τις προσπάθειες ως φθηνά κόλπα μάρκετινγκ που έχουν ως πραγματικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Ο Thomas Kolster έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση τα ίδια του τα «πιστεύω» και προειδοποιεί τις επιχειρήσεις και του οργανισμούς να πάψουν να προβάλλουν το δικό τους προφίλ, όταν μιλούν για Brand Purpose. Μέσα από μία σειρά case studies ο Thomas αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι νοιάζονται αληθινά για έναν σκοπό όταν μπορούν οι ίδιοι να αναλάβουν δράση και να συμβάλουν στην αλλαγή. Ενώ παλιότερα το ερώτημα που συνδεόταν με το Brand Purpose ήταν το «γιατί κάνουμε κάτι;», ο Kolster προκαλεί τις επιχειρήσεις να αρχίσουν πλέον να διερωτώνται «Ποιος μπορώ να γίνω και πώς θα με βοηθήσουν οι άνθρωποι σε αυτό;». Με αυτόν τον γνώμονα οι εταιρείες θα πρέπει να χαράξουν μία νέα πορεία και να βρουν τον δρόμο προς μια μορφή βιωσιμότητας που θα φέρει οφέλη για όλες τις πλευρές.